Legyél Te is sikeres webáruház tulajdonos! Ismerd meg a Shoprentert a legegyszerűbb módon, ingyenes oktatásunkon!
Szeglet Rendezvényház - Közösségi- és Élménytér
1116 Budapest, Albertfalva utca 3/A.
Augusztus 14.
Érkezés: 9:00
1. Shoprenter rendszer/csomagok bemutatása
2. Új webáruház elindítása, előkészületek
3. Admin felület általános bemutatása
4. Általános beállítások
5. Képek feltöltése Shoprenter rendszerbe
6. Gyártók/kategóriák feltöltése
7. Termékek feltöltése
8. Design beállítása
9. Szöveges tartalmak létrehozása
10. Fizetési-, szállítási módok beállítása
11. Rendelésbeállítások
12. Alap marketing eszközök beállítása
13. SEO alapok beállítása
Online marketingért vagy felelős a cégen belül
Webáruházzal kapcsolatos üzleti döntéshozó vagy
Webáruház tartalmi / technikai menedzselését és testreszabását végzed
Lényegesen lecsökkentheted annak esélyét, hogy egy-egy megoldandó feladatot nem a legegyszerűbb vagy leghatékonyabb módon végzel el az áruházadban. Az oktatás segítségével megkímélheted magad a felesleges kellemetlenségektől és kidobott munkaóráktól.
Bátran mondhatjuk, hogy az előadónk, Róbert mestere annak, hogy rengeteg információt könnyen érhető és szórakoztató módon juttasson el a hallgatósághoz, mindvégig fenntartva a figyelmet. Nem utolsósorban lehetőséged lesz feltenni neki a kérdéseidet is.
Az admin-felületen való kísérletezgetés és a leírások hosszadalmas olvasgatása helyett egy profi előadó mutatja be neked az áruház működését és az azokban rejlő lehetőségeket, ideális felhasználásuk módját.
Tapasztalatunk alapján hatékonyan tudunk együttműködni azokkal, akik részt vettek oktatásunkon. Ezen ügyfeleink lényegesen sikeresebbek tudnak lenni hosszú távon, így nekik (és neked) kedvezve speciális kedvezményekkel várunk a helyszínen!
Kérj e-mailben értesítést a következő időpontról!
Nagyon elégedett vagyok és hasznosnak találom a szolgáltatást. A közeljövőben biztos vagyok benne, hogy fogunk együtt dolgozni. Amit talán megjegyeznék, és építő jellegű kritika, hogy nem szabad annyira "magára hagyni" az ügyfelet. Én szeretem ha ilyen téren profik látnak el tanáccsal, és segítik a munkámat a döntésben.
Már eltelt egy pár hónap az átadás óta, de naponta kapjuk a visszajelzést a vásárlóktól. Visszajelzések 60%-ban az oldal kinézetét és egyszerűségét dicsérik. Azt tudni kell, hogy a vásárlóink nagy százaléka 45 év feletti, így fontos szempont volt az átláthatóság, amit sikerült teljesíteni. A letisztult, egyszerű folyamatoknak köszönhetően pedig a bevételek is növekedtek.
Nagyon köszönöm a tegnapi oktatási napot. Komolyan mondom, lenyűgöző volt, elsősorban az előadó, Kulcsár Róbert személyiségének köszönhetően. Amikor jelentkeztem az oktatásra, azt hittem, meg fogok őrülni egész nap egy ilyen száraz témán, de elrepült az idő és nagyon jól szórakoztam.
Már jó pár napot szántam arra, hogy megpróbáljam önállóan megfejteni a rendszer működését, sok támpontot kaptam az ügyfélszolgálattól is, de igazán most kaptam átfogó képet az egészről. A sok apró és praktikus tippet külön köszönöm.
Kinek érdemes részt vennie az oktatáson?
Ingyenes-e a parkolás?
Igen, a rendezvény közelében könnyedén megoldható a parkolás.
Érdemes-e laptopot vinni?
Az előadás helyszínén a WiFi biztosított, de laptop használatát nem javasoljuk, mert az oktatás minősége miatt – véleményünk szerint – nincs idő arra, hogy a saját webshopodat szerkeszd és emiatt esetleg fókuszvesztés történjen.
Miért érdemes jelentkeznem?
Tapasztalataink alapján, azok a webáruház üzemeltetők, akik részt vesznek a Shoprenter oktatáson, sikeresebbek és hatékonyabbak lesznek a jövőben, hiszen nemcsak a rendszert ismerik meg részletesebben, hanem a benne rejlő lehetőségeket is.
Kérdéseid maradtak?
További információért hívj bennünket telefonon!
4028 Debrecen, Kassai út 129.
1116 Budapest, Albertfalva u. 3/A
© 2011 – 2025 Shoprenter Kft. A weboldalon található anyagok kizárólag a webshop bérléssel és hozzá kapcsolódó webáruház szolgáltatásokkal foglalkozó Shoprenter Kft. hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatók fel.